VIZIJA
Vizija Roletarstva Medle je ostati vodilno podjetje v Sloveniji in širših trgih na področju pametnih in trajnostnih rešitev za senčenje, zavezano krožnemu gospodarstvu in vrhunskim tehnološkim inovacijam. Z osredotočenjem na digitalizacijo, ekološko trajnost, razvoj pametnih rešitev za domove ter globalno konkurenčnost, bo še naprej zagotavljalo visoko kakovostne izdelke, ki ustrezajo potrebam strank na različnih trgih.
Naša proizvodnja bo v celoti sledila načelom krožne ekonomije, pri čemer bomo zmanjšali odpadke, povečali energetsko učinkovitost ter uporabljali reciklirane in obnovljive materiale.
Vse to nam bo omogočalo nadaljnjo rast in vodilno pozicijo na trgu v skladu s trajnostnimi in tehnološkimi trendi.
POSLANSTVO
Poslanstvo Roletarstva Medle je v hitrem prilagajanju potrebam na trgu in ustvarjanjem visoko kakovostnih in funkcionalnih rešitev za senčenje, ki združujejo estetiko, udobje in energetsko učinkovitost.
Pri vsem tem naši dobro usposobljeni zaposleni predstavljajo ključno prednost podjetja pri zagotavljanju kakovostnih izdelkov, v katere so vključeni materiali kakovostnih dobaviteljev, ki so trajnostni in zeleni.
Vlaganja v napredne tehnologije, umetno inteligenco, razvitejšo strojno opremo in digitalizacijo proizvodnih procesov nam omogočajo, da zadovoljimo vse potrebe tudi najbolj zahtevnih kupcev.
TEMELJNE VREDNOTE
Poštenost – vidna v našem transparentnem poslovanju, dolgoročnih odnosih z dobavitelji ter spoštovanju obljub tako do naših zaposlenih kot do naših kupcev
Odgovornost – do vseh vidikov svojega delovanja, od nabave materialov, proizvodnje, distribucije pa vse do končnega kupca, odgovornost za svoje odločitve, posebej kadar pri tem vplivamo na širšo skupnost in okolje
Trajnost – kot zavedanje o omejenosti naravnih virov, sledenje načelom trajnostnega krožnega gospodarstva, hkrati pa o pravilni uporabi naravnih virov za dolgoročno in zdravo poslovanje
Zaupanje – ki ga ohranjamo med stalnimi strankami in pridobivamo med novimi, zaupanje v širšem poslovnem okolju, zaupanje med zaposlenimi, na konec koncev pa zaupanje s kakovostnimi izdelki in poštenim poslovnim pristopom
Konkurenčnost – z vidika inovacij, kakovosti in cene, ki jo lahko dosegamo z nenehnim vlaganjem v nove tehnologije, izboljšave proizvodnih procesov in usposabljanjem